маркетинг, олон улс, бизнес

Олон улсын маркетинг нь маркетингийн ерөнхий зарчим, арга хэлбэрийг бусад оронд тохируулан хэрэглэх үйл ажиллагаа юм. Энэ нь олон улсын хэрэглэгчдийн хэрэгцээ сонирхлын онцлог, төлбөрийн чадвар, тухайн орны нийгэм, соёлын хөгжил, зах зээлийн багтаамж зэрэг олон хүчин зүйлсийг судлан түүнд тохирох маркетингийн хөтөлбөр боловсруулах, бүтээгдэхүүний үнэ, борлуулалт, хуваарилалтыг зохицуулах, төлөвлөх, зохион байгуулах, хянахад чиглэгдэнэ.

Олон улсын зах зээлд гарах үйлдвэрлэл, борлуулалтыг Нь нэмэгдүүлснээр нэгж бүтээгдэхүүний зардлыг багасгах, дотоодын захаас илүү ашиг олох, зах зээлд эзлэх хувиа өндөр болгох зэрэг ач холбогдолтой.

Олон улсын маркетингийн удирдлага дараах чиглэлд үйлчилнэ. Үүнд:

  • Нэг орон, үндэстэнд төвлөрсөн удирдлага;
  • Олон үндэстэнд түшиглэсэн удирдлага;
  • Бүс нутагт түшиглэсэн удирдлага; газар зүйд түшиглэсэн удирдлага.
20.65%
маркетинг
олон улс
бизнес
САНХҮҮГИЙН БИЗНЕС МАРКЕТПЛЕЙС
Банкс — Монгол Улсын анхны хараат бус санхүүгийн маркетплейс

"Бидний үндсэн зорилт нь Монгол улсын санхүүгийн секторт үйл ажиллагаа явуулж санхүүгийн байгууллагуудын талаарх мэдээлэл, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ болон зах зээлийн талаарх үнэн бодит мэдээ, мэдээллийг “БАНКС х.1.1” системийн тусламжтай илүү таатай уян хатан нөхцөлөөр санхүүгийн хэрэглэгч нарт хүргэхэд оршино.

Banks.mn нь харилцагчдынхаа тав тухтай, аюулгүй байдлыг хангах зорилгоор хандалт хийхдээ ашиглаж байгаа төхөөрөмжид сервисийн шаардлагатай мэдээллийг "cookie" байршуулдаг. Хэрэв cookie файл ашиглахыг хүсэхгүй байвал та өөрийн вэб хөтчийн тохиргоо хэсэгт өөрчлөлт оруулах боломжтой.

© 2024 «Banks Marketplace»-ийн контент, нийтлэл аливаа мэдээллийг ашиглахдаа Банкс.мн хайперлинк заавал ашиглана.